BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Sunday, March 7, 2010

Zaman Persekolahan...

Bersekolah di Sekolah Menengah Kebangsaan Sijangkang Jaya...
Sekolah tu baru dibuka masa aku masuk pd 2001..Kiranya aku ni firstlah...
Dari Form 1 sampai form 5 aku kt sekolah tu...
Kiranya amik PMR dan SPM di sekolah yang sama...
Sepanjang 5 tahun aku di sekolah tu 3 kali tukar pengetua...
Pengetua paling best masa aku baru jer masuk sekolah tu masa aku form 1....
Banyak kenangan aku kat sekolah tu..x mungkin aku lupakan....


Ni waktu perhimpunan pagi ada majlis waktu ni tapi aku ingat majlis ape...
Ni gmbr aku dengan classmate aku..
Dari kiri Hidayu, Aku, Fazlin, Atikah, Fairuz ,Azie dan dibelangkang tu adilah..


Gambar ni pun sama aku dengan classmate aku...
Waktu ni dah nak blik dah..tp saje je lepak kt tempat duduk tu..



Ni gmbar kelas pada tahun 2005 waktu ni aku tingkatan 5..
Dari kiri yang duduk Dharmendra, redzuan, Nordin, Cikgu Mazliza, Fairuz, Muslimat, Fahmi, Ikhwan..
Dari kiri yang berdiri Hidayu, Atikah Arifin, Ain, Najua, Nadiah, Roslina(aku), Adillah, Azieyanti, Akma, Atikah Masdar, Fazlin, Fala.


Ni gambar ahli jawatan kuasa Koperasi..
Dari form 2 sampai form 5 aku jadi ajk koperasi..
Dalam ahli jawatankuasa ni aku jadi juru audit dalaman bahagian pelajar...


Ni pula gambar ahli jawatan kuasa Kelab Kewangan..Waktu ni aku jadi Naib Pengerusi...


Terima Kasih kepada semua guru-guru dan rakan-rakan yang banyak membantu aku semasa di sekolah itu...


0 comments: