BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Sunday, March 7, 2010

Program Latihan Khidmat Negara

Lepas je hbis SPM adalah aku keje tp sementara je coz tengah tunggu result..
Selain itu aku menjadi penganggur berhormat..Tengah best2 cuti tiba2 lak aku dapat surat menyatakan aku kena pergi menyertai PLKN...Mula2 bestlah tp bile kenangkan dapat kat Kem Botanik, Gua Musang, Kelantan terus jd x best biasalah jauh....

Pada 19 mac 2006, pagi2 lagi kakak aku hantar pergi Stadium pendamaran kat sane dah ada bas yang menunggu untuk bawa gi Kem Botanik...
Sedih gilalah nak pergi tu.. sampai menangis...yelah first time kot berpisah dari keluarga..


Sampai kt Kem Botanik...Aku ditempatkan kat dorm A1 dan aku dalam kompeni Zebra...
Aku dapat kenal ramai kawan2 yang best dari berlainan negeri..
Kat PLKN banyak aktiviti yang best yang boleh membina minda dan memperbaiki diri...
Semua aktiviti best..Ada kelas pembinaan karakter, kelas kenegaraan, kawad, flying fox, tarjan swing, tembok 6 dan 10 kaki, rock climbing dan macam2 lagi..PLKN memang best

Ni adalah gambar wirawati kompeni zebra..Waktu ni tengah latihan kawad..


Waktu ni kat hutan...kitaorg tengah makan..kitaorang kena masak sendiri..masak nasi and sardin menggunakan api lilin..Bestnyer pengalaman...


Ni dengan kawan2 waktu ni ada sukan or riadah...

0 comments: