BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Monday, March 8, 2010

Konvokesyen untuk Diploma Sains Komputer



Assalammualaikum..
Akhirnya, tiba masanya konvokesyen untuk diploma...
Setelah hampir 3 tahun aku melanjutkan pelajaran akhirnya aku berjaya menamatkan pelajaranku..
Setelah penat dan lelah ku harungi akhirnya aku berjaya..Alhamdulillah syukur kehadrat ilahi kerana mengurniakan aku ilmu pengetahuan ini...

Aku berasa sangat gembira..pada 20 october 2009 majlis konvokesyen berlangsung.

Ni waktu kat atas pentas tengah amik diploma...nervous giler masa kat atas tu smpai jalan pun laju2 macam kartun...


Ni waktu before masuk dewan budiman..tengah siap2 pakai jubah


Ni lak masa baru amik jubah...kira tengah testing la ni


Ni masa before masuk dewan Budiman.dengan rakan2 baru...


Ni pun gambar baru dapat jubah..Gambar ni dengan budak business computing..kira kawan barulah...Seronok dapat pakai jubah konvokesyen




Terima kasih kepada semua pensyarah dan rakan2 yang banyak menolong dikala aku memerlukan pertolongan dalam mencari ilmu dan menamatkan pengajianku.. Terima Kasih semua!!!!

0 comments: